00 DSpace/Manakin Repository

Психологічні особливості формування позитивної мотивації до навчальної діяльності у старшому шкільному віці

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щербина, Р. Р.
dc.date.accessioned 2020-06-30T09:13:04Z
dc.date.available 2020-06-30T09:13:04Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6970
dc.description Щербина, Р. Р. Психологічні особливості формування позитивної мотивації до навчальної діяльності у старшому шкільному віці [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / Р. Р. Щербина ; наук.кер. Т.Д. Щербан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 87 с. en_US
dc.description.abstract Мета: з’ясування умов розвитку у старшокласників позитивної мотивації учіння та побудова програми керування нею засобами тренінгу. Відповідно до мети дослідження були поставлені такі основні завдання: 1. Здійснити психологічну характеристику старшого шкільного віку, розкрити особливості мотиваційної сфери старшокласників. 2. Описати мотиваційні компоненти навчальної діяльності та визначити психолого-педагогічні умови формування пізнавальної мотивації старшокласників. 3. Провести емпіричне дослідження та здійснити інтерпретацію отриманих результатів. 4. Розробити корекційно-розвивальну програму формування позитивної мотивації учіння старшокласників. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject психологічні особливості формування позитивної мотивації en_US
dc.subject навчальна діяльність у старшому шкільному віці en_US
dc.subject мотиваційні компоненти навчальної діяльності en_US
dc.title Психологічні особливості формування позитивної мотивації до навчальної діяльності у старшому шкільному віці en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу