Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Щербина, Р. Р. | |
dc.date.accessioned | 2020-06-30T09:13:04Z | |
dc.date.available | 2020-06-30T09:13:04Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6970 | |
dc.description | Щербина, Р. Р. Психологічні особливості формування позитивної мотивації до навчальної діяльності у старшому шкільному віці [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / Р. Р. Щербина ; наук.кер. Т.Д. Щербан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 87 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета: з’ясування умов розвитку у старшокласників позитивної мотивації учіння та побудова програми керування нею засобами тренінгу. Відповідно до мети дослідження були поставлені такі основні завдання: 1. Здійснити психологічну характеристику старшого шкільного віку, розкрити особливості мотиваційної сфери старшокласників. 2. Описати мотиваційні компоненти навчальної діяльності та визначити психолого-педагогічні умови формування пізнавальної мотивації старшокласників. 3. Провести емпіричне дослідження та здійснити інтерпретацію отриманих результатів. 4. Розробити корекційно-розвивальну програму формування позитивної мотивації учіння старшокласників. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | психологічні особливості формування позитивної мотивації | en_US |
dc.subject | навчальна діяльність у старшому шкільному віці | en_US |
dc.subject | мотиваційні компоненти навчальної діяльності | en_US |
dc.title | Психологічні особливості формування позитивної мотивації до навчальної діяльності у старшому шкільному віці | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |