dc.contributor.author |
Щербина, Р. Р. |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-30T09:13:04Z |
|
dc.date.available |
2020-06-30T09:13:04Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6970 |
|
dc.description |
Щербина, Р. Р. Психологічні особливості формування позитивної мотивації до навчальної діяльності у старшому шкільному віці [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / Р. Р. Щербина ; наук.кер. Т.Д. Щербан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 87 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета: з’ясування умов розвитку у старшокласників позитивної мотивації учіння та побудова програми керування нею засобами тренінгу.
Відповідно до мети дослідження були поставлені такі основні завдання:
1. Здійснити психологічну характеристику старшого шкільного віку, розкрити особливості мотиваційної сфери старшокласників.
2. Описати мотиваційні компоненти навчальної діяльності та визначити психолого-педагогічні умови формування пізнавальної мотивації старшокласників.
3. Провести емпіричне дослідження та здійснити інтерпретацію отриманих результатів.
4. Розробити корекційно-розвивальну програму формування позитивної мотивації учіння старшокласників. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
психологічні особливості формування позитивної мотивації |
en_US |
dc.subject |
навчальна діяльність у старшому шкільному віці |
en_US |
dc.subject |
мотиваційні компоненти навчальної діяльності |
en_US |
dc.title |
Психологічні особливості формування позитивної мотивації до навчальної діяльності у старшому шкільному віці |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |