Abstract:
Мета: з’ясування умов розвитку у старшокласників позитивної мотивації учіння та побудова програми керування нею засобами тренінгу.
Відповідно до мети дослідження були поставлені такі основні завдання:
1. Здійснити психологічну характеристику старшого шкільного віку, розкрити особливості мотиваційної сфери старшокласників.
2. Описати мотиваційні компоненти навчальної діяльності та визначити психолого-педагогічні умови формування пізнавальної мотивації старшокласників.
3. Провести емпіричне дослідження та здійснити інтерпретацію отриманих результатів.
4. Розробити корекційно-розвивальну програму формування позитивної мотивації учіння старшокласників.
Description:
Щербина, Р. Р. Психологічні особливості формування позитивної мотивації до навчальної діяльності у старшому шкільному віці [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / Р. Р. Щербина ; наук.кер. Т.Д. Щербан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 87 с.