Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Митришин, Л.М. | |
dc.date.accessioned | 2020-06-30T08:41:32Z | |
dc.date.available | 2020-06-30T08:41:32Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6965 | |
dc.description | Митришин, Л. М. Психологічні особливості дослідження поведінково-оцінного компоненту рефлексії майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / Л. М. Митришин ; наук.кер. О.Ю. Воронова. – Мукачево : МДУ, 2019. – 78 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження: теоретично проаналізувати та експериментально дослідити психологічні особливості розвитку та формування рефлексії у майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. Завдання дослідження: 1. Здійснити теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури щодо рефлексії майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти у психології. 2. Експериментально дослідити психологічні особливості розвитку рефлексії у майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти 3. Зробити аналіз та інтерпретацію отриманих результатів. 4. Розробити теоретичні рекомендації щодо розвитку рефлексії у процесі навчальної діяльності студентів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | психологічні особливості | en_US |
dc.subject | дослідження поведінково-оцінного компоненту рефлексії | en_US |
dc.subject | майбутніх фахівці закладів дошкільної освіти | en_US |
dc.title | Психологічні особливості дослідження поведінково-оцінного компоненту рефлексії майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |