00 DSpace/Manakin Repository

Психологічні особливості дослідження поведінково-оцінного компоненту рефлексії майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Митришин, Л.М.
dc.date.accessioned 2020-06-30T08:41:32Z
dc.date.available 2020-06-30T08:41:32Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6965
dc.description Митришин, Л. М. Психологічні особливості дослідження поведінково-оцінного компоненту рефлексії майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / Л. М. Митришин ; наук.кер. О.Ю. Воронова. – Мукачево : МДУ, 2019. – 78 с. en_US
dc.description.abstract Мета дослідження: теоретично проаналізувати та експериментально дослідити психологічні особливості розвитку та формування рефлексії у майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. Завдання дослідження: 1. Здійснити теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури щодо рефлексії майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти у психології. 2. Експериментально дослідити психологічні особливості розвитку рефлексії у майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти 3. Зробити аналіз та інтерпретацію отриманих результатів. 4. Розробити теоретичні рекомендації щодо розвитку рефлексії у процесі навчальної діяльності студентів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject психологічні особливості en_US
dc.subject дослідження поведінково-оцінного компоненту рефлексії en_US
dc.subject майбутніх фахівці закладів дошкільної освіти en_US
dc.title Психологічні особливості дослідження поведінково-оцінного компоненту рефлексії майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу