dc.contributor.author |
Митришин, Л.М. |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-30T08:41:32Z |
|
dc.date.available |
2020-06-30T08:41:32Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6965 |
|
dc.description |
Митришин, Л. М. Психологічні особливості дослідження поведінково-оцінного компоненту рефлексії майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / Л. М. Митришин ; наук.кер. О.Ю. Воронова. – Мукачево : МДУ, 2019. – 78 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження: теоретично проаналізувати та експериментально дослідити психологічні особливості розвитку та формування рефлексії у майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти.
Завдання дослідження:
1. Здійснити теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури щодо рефлексії майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти у психології.
2. Експериментально дослідити психологічні особливості розвитку рефлексії у майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти
3. Зробити аналіз та інтерпретацію отриманих результатів.
4. Розробити теоретичні рекомендації щодо розвитку рефлексії у процесі навчальної діяльності студентів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
психологічні особливості |
en_US |
dc.subject |
дослідження поведінково-оцінного компоненту рефлексії |
en_US |
dc.subject |
майбутніх фахівці закладів дошкільної освіти |
en_US |
dc.title |
Психологічні особливості дослідження поведінково-оцінного компоненту рефлексії майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |