Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Попович, Наталія Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2020-06-26T15:54:59Z | |
dc.date.available | 2020-06-26T15:54:59Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6957 | |
dc.description | Попович Н. М. Наукові підходи до формування професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва / Н. М. Попович // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. – Мукачево, 2019. – Випуск 1(9). – С.100-103 | en_US |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано основні наукові підходи до формування професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва. Наголошено, що формування професійно-особистісного досвіду майбутнього педагога-музиканта в умовах особистiсно орієнтованого підходу потребує особливої системи оцінювання результативності навчання студентів, яка відображала б рівень сформованості в них рефлексивного ціннісного ставлення до освоєння музично-педагогічної діяльності і до себе як майбутнього професіонала, вироблення особистісного смислу засвоєних знань про науково обґрунтовані шляхи, засоби досягнення вершин педагогічної й виконавської майстерності, творчості, професіоналізму, визначення особистісного прагнення до самовдосконалення й збагачення свого професійно- творчого потенціалу. Доведено, що компетентнісний підхід є домінуючим у визначенні потенційних напрямів інноваційного розвитку системи неперервної професійної підготовки фахівця з музичного мистецтва. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | науковий підхід | en_US |
dc.subject | професійно-особистісний досвід | en_US |
dc.subject | фахівець з музичного мистецтва | en_US |
dc.title | Наукові підходи до формування професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва | en_US |
dc.type | Article | en_US |