00 DSpace/Manakin Repository

Наукові підходи до формування професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Попович, Наталія Михайлівна
dc.date.accessioned 2020-06-26T15:54:59Z
dc.date.available 2020-06-26T15:54:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6957
dc.description Попович Н. М. Наукові підходи до формування професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва / Н. М. Попович // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. – Мукачево, 2019. – Випуск 1(9). – С.100-103 en_US
dc.description.abstract У статті обґрунтовано основні наукові підходи до формування професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва. Наголошено, що формування професійно-особистісного досвіду майбутнього педагога-музиканта в умовах особистiсно орієнтованого підходу потребує особливої системи оцінювання результативності навчання студентів, яка відображала б рівень сформованості в них рефлексивного ціннісного ставлення до освоєння музично-педагогічної діяльності і до себе як майбутнього професіонала, вироблення особистісного смислу засвоєних знань про науково обґрунтовані шляхи, засоби досягнення вершин педагогічної й виконавської майстерності, творчості, професіоналізму, визначення особистісного прагнення до самовдосконалення й збагачення свого професійно- творчого потенціалу. Доведено, що компетентнісний підхід є домінуючим у визначенні потенційних напрямів інноваційного розвитку системи неперервної професійної підготовки фахівця з музичного мистецтва. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject науковий підхід en_US
dc.subject професійно-особистісний досвід en_US
dc.subject фахівець з музичного мистецтва en_US
dc.title Наукові підходи до формування професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу