dc.contributor.author |
Попович, Наталія Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-26T15:54:59Z |
|
dc.date.available |
2020-06-26T15:54:59Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6957 |
|
dc.description |
Попович Н. М. Наукові підходи до формування професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва / Н. М. Попович // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. – Мукачево, 2019. – Випуск 1(9). – С.100-103 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано основні наукові підходи до формування професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва. Наголошено, що формування професійно-особистісного досвіду майбутнього педагога-музиканта в умовах особистiсно орієнтованого підходу потребує особливої системи оцінювання результативності навчання студентів, яка відображала б рівень сформованості в них рефлексивного ціннісного ставлення до освоєння музично-педагогічної діяльності і до себе як майбутнього професіонала, вироблення особистісного смислу засвоєних знань про науково обґрунтовані шляхи, засоби досягнення вершин педагогічної й виконавської майстерності, творчості, професіоналізму, визначення особистісного прагнення до самовдосконалення й збагачення свого професійно- творчого потенціалу. Доведено, що компетентнісний підхід є домінуючим у визначенні потенційних напрямів інноваційного розвитку системи неперервної професійної підготовки фахівця з музичного мистецтва. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
науковий підхід |
en_US |
dc.subject |
професійно-особистісний досвід |
en_US |
dc.subject |
фахівець з музичного мистецтва |
en_US |
dc.title |
Наукові підходи до формування професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |