00 DSpace/Manakin Repository

Професіоналізм педагогічної діяльності як предмет наукового дослідження

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мочан, Тетяна Михайлівна
dc.date.accessioned 2020-06-26T15:46:36Z
dc.date.available 2020-06-26T15:46:36Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6956
dc.description Мочан Т. М. Професіоналізм педагогічної діяльності як предмет наукового дослідження / Т. М. Мочан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. – Мукачево, 2019. – Випуск 1(9). – С.97-99 en_US
dc.description.abstract У статті узагальнено домінуючі підходи до розкриття змісту поняття «професіоналізм» та «педагогічний професіоналізм» в науковій літературі. Акцентовано увагу на тому, що професіоналізм це поєднання професіоналізму особистості і професіоналізму педагогічної діяльності, що зумовлює його становлення як професіонала, здатного до саморозвитку, самореалізації, трансцендентного виходу на якісно новий рівень діяльності. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject професіоналізм en_US
dc.subject педагогічний професіоналізм en_US
dc.subject професіоналізм педагогічної діяльності en_US
dc.title Професіоналізм педагогічної діяльності як предмет наукового дослідження en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу