dc.contributor.author |
Мочан, Тетяна Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-26T15:46:36Z |
|
dc.date.available |
2020-06-26T15:46:36Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6956 |
|
dc.description |
Мочан Т. М. Професіоналізм педагогічної діяльності як предмет наукового дослідження / Т. М. Мочан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. – Мукачево, 2019. – Випуск 1(9). – С.97-99 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті узагальнено домінуючі підходи до розкриття змісту поняття «професіоналізм» та «педагогічний професіоналізм» в науковій літературі. Акцентовано увагу на тому, що професіоналізм це поєднання професіоналізму особистості і професіоналізму педагогічної діяльності, що зумовлює його становлення як професіонала, здатного до саморозвитку, самореалізації, трансцендентного виходу на якісно новий рівень діяльності. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
професіоналізм |
en_US |
dc.subject |
педагогічний професіоналізм |
en_US |
dc.subject |
професіоналізм педагогічної діяльності |
en_US |
dc.title |
Професіоналізм педагогічної діяльності як предмет наукового дослідження |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |