00 DSpace/Manakin Repository

Організаційно-педагогічні аспекти розвитку початкової школи в Європейських країнах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Товканець, Ганна Василівна
dc.contributor.author Лендел, Н. В.
dc.contributor.author Сенькович, Н. В.
dc.date.accessioned 2020-06-26T15:34:37Z
dc.date.available 2020-06-26T15:34:37Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6955
dc.description Товканець, Г. В. Організаційно-педагогічні аспекти розвитку початкової школи в Європейських країнах / Г. Товканець, Н. Лендел, Н. Сенькович // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. – Мукачево, 2019. – Випуск 1(9). – С. 217-220 en_US
dc.description.abstract В статті розглянуто проблеми розвитку європейської початкової освіти на початку ХХІ століття. Наголошено на актуалізації ключових аспектів модернізації та нової дидактики початкових шкіл, в яких акцентується увага на головних напрямах і організаційних засадах діяльності початкових шкіл в європейських країнах. Зроблено висновок, що на початку ХХІ ст. європейська початкова школа постає перед проблемою балансу між традиціоналістською моделлю, яка орієнтована на стандартизацію курикулуму, контроль, інспекцію шкіл та ідеями дитиноцентристської філософії, що розглядається як особливо важлива в умовах багатокультурної Європи en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject початкова освіта en_US
dc.subject європейські країни en_US
dc.subject тенденції розвитку en_US
dc.title Організаційно-педагогічні аспекти розвитку початкової школи в Європейських країнах en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу