00 DSpace/Manakin Repository

Психологічні умови подолання особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ремез, Ю.О.
dc.date.accessioned 2020-06-26T12:19:36Z
dc.date.available 2020-06-26T12:19:36Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6941
dc.description Ремез Ю.О. Психологічні умови подолання особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дипломна робота ОС «Бакалавр» напр. підгот. 6.030103 Практична психологія / Ю.О. Ремез; наук.кер. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2020.- 51 с. en_US
dc.description.abstract Мета дослідження - виявити основні фактори виникнення та розвитку тривожності молодших школярів у процесі навчальної взаємодії. Методи дослідження: теоретичні: аналіз і систематизація літературних джерел з теми дослідження; емпіричні: психодіагностичні методи, а саме: з метою виявлення шкільної та особистісної тривожності методика «Вимірювання рівня тривожності Тейлора», «Оцінка рівня шкільної тривожності Філіпса». Для досягнення поставленої мети були визначені наступні завдання: 1. Проаналізувати і систематизувати теоретичні джерела з розглянутої проблеми. 2. Виявити психологічні причини тривоги. 3. Розглянути феномен тривожності у різних наукових підходах. 4. Дослідити особливості прояву тривожності в дітей молодшого шкільного віку і встановити причини підвищеної тривожності. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject психологічні умови en_US
dc.subject особистісна тривожність en_US
dc.subject діти молодшого шкільного віку en_US
dc.title Психологічні умови подолання особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу