Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ремез, Ю.О. | |
dc.date.accessioned | 2020-06-26T12:19:36Z | |
dc.date.available | 2020-06-26T12:19:36Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6941 | |
dc.description | Ремез Ю.О. Психологічні умови подолання особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дипломна робота ОС «Бакалавр» напр. підгот. 6.030103 Практична психологія / Ю.О. Ремез; наук.кер. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2020.- 51 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження - виявити основні фактори виникнення та розвитку тривожності молодших школярів у процесі навчальної взаємодії. Методи дослідження: теоретичні: аналіз і систематизація літературних джерел з теми дослідження; емпіричні: психодіагностичні методи, а саме: з метою виявлення шкільної та особистісної тривожності методика «Вимірювання рівня тривожності Тейлора», «Оцінка рівня шкільної тривожності Філіпса». Для досягнення поставленої мети були визначені наступні завдання: 1. Проаналізувати і систематизувати теоретичні джерела з розглянутої проблеми. 2. Виявити психологічні причини тривоги. 3. Розглянути феномен тривожності у різних наукових підходах. 4. Дослідити особливості прояву тривожності в дітей молодшого шкільного віку і встановити причини підвищеної тривожності. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | психологічні умови | en_US |
dc.subject | особистісна тривожність | en_US |
dc.subject | діти молодшого шкільного віку | en_US |
dc.title | Психологічні умови подолання особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |