dc.contributor.author |
Ремез, Ю.О. |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-26T12:19:36Z |
|
dc.date.available |
2020-06-26T12:19:36Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6941 |
|
dc.description |
Ремез Ю.О. Психологічні умови подолання особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дипломна робота ОС «Бакалавр» напр. підгот. 6.030103 Практична психологія / Ю.О. Ремез; наук.кер. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2020.- 51 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження - виявити основні фактори виникнення та розвитку тривожності молодших школярів у процесі навчальної взаємодії. Методи дослідження: теоретичні: аналіз і систематизація літературних джерел з теми дослідження; емпіричні: психодіагностичні методи, а саме: з метою виявлення шкільної та особистісної тривожності методика
«Вимірювання рівня тривожності Тейлора», «Оцінка рівня шкільної тривожності Філіпса».
Для досягнення поставленої мети були визначені наступні завдання:
1. Проаналізувати і систематизувати теоретичні джерела з розглянутої проблеми.
2. Виявити психологічні причини тривоги.
3. Розглянути феномен тривожності у різних наукових підходах.
4. Дослідити особливості прояву тривожності в дітей молодшого шкільного віку і встановити причини підвищеної тривожності. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
психологічні умови |
en_US |
dc.subject |
особистісна тривожність |
en_US |
dc.subject |
діти молодшого шкільного віку |
en_US |
dc.title |
Психологічні умови подолання особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |