Короткий опис(реферат):
Мета дослідження - виявити основні фактори виникнення та розвитку тривожності молодших школярів у процесі навчальної взаємодії. Методи дослідження: теоретичні: аналіз і систематизація літературних джерел з теми дослідження; емпіричні: психодіагностичні методи, а саме: з метою виявлення шкільної та особистісної тривожності методика
«Вимірювання рівня тривожності Тейлора», «Оцінка рівня шкільної тривожності Філіпса».
Для досягнення поставленої мети були визначені наступні завдання:
1. Проаналізувати і систематизувати теоретичні джерела з розглянутої проблеми.
2. Виявити психологічні причини тривоги.
3. Розглянути феномен тривожності у різних наукових підходах.
4. Дослідити особливості прояву тривожності в дітей молодшого шкільного віку і встановити причини підвищеної тривожності.
Суть розробки, основні результати:
Ремез Ю.О. Психологічні умови подолання особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дипломна робота ОС «Бакалавр» напр. підгот. 6.030103 Практична психологія / Ю.О. Ремез; наук.кер. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2020.- 51 с.