DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Механізм практичної побудови сенсорно збагаченого середовища для дітей раннього віку в умовах родини та закладу освіти

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Попович, Оксана Михайлівна
dc.date.accessioned 2020-06-26T09:58:52Z
dc.date.available 2020-06-26T09:58:52Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6935
dc.description Попович О. М. Механізм практичної побудови сенсорно збагаченого середовища для дітей раннього віку в умовах родини та закладу освіти / О. М. Попович // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 71. – С. 196-201 en_US
dc.description.abstract Закцентовано увагу на характеристиці сенсорно збагаченого середовища, яке є сукупністю умов (у закладі, родині), що максимально сприяють особистісному розвитку дітей у значущій для них діяльності. Розкрито сутність і зміст наукових дефініцій «освітній простір», «сенсорно збагачене середовище». З’ясовано механізм практичної побудови сенсорно збагаченого середовища, який має свої особливості. Створення культурного сенсорно збагаченого середовища в закладі та в родині, на нашу думку, буде забезпечувати: оптимальне сенсорне навантаження на дитину з метою захисту від утоми сенсорними стимулами; створення умов для сенсорного розвитку; взаємодію з родиною щодо забезпечення повноцінного сенсорного розвитку дитини; вільний час, передбачений для дитини впродовж дня. Структуру сенсорно збагаченого середовища в закладі дошкільної освіти розглядаємо як багатокомпонентну систему, що складається з таких елементів, як-от: мета створення сенсорно збагаченого середовища (для чого створювати?); зміст сенсорно збагаченого середовища (у чому єдність елементів цілого?); форми, методи, прийоми (як використовувати?); педагог і батьки (хто створює?); дитина (хто викорис- товує?). Визначено, що нормативними параметрами сенсорно збагаченого середовища є такі: сенсорна насиченість; відкритість до змін, своєрідна незавершеність, яка «запрошує» дитину до активного «добудування» сенсорно збагаче- ного середовища, діалогічний режим функціонування; небуденність; контрастність; чітка оформленість предметносередовищних і предметно-просторових джерел сенсорного розвитку; різноманітність, оригінальність; багатофунк- ціональність; пристосованість до потреб спільної практичної діяльності дитини і дорослого. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова en_US
dc.subject діти раннього віку en_US
dc.subject середовище en_US
dc.subject сенсорна культура en_US
dc.subject сенсорно збагачене освітнє середовище en_US
dc.subject сенсорний розвиток дитини en_US
dc.subject родина en_US
dc.subject заклад освіти en_US
dc.subject освітній простір en_US
dc.subject предметно-середовищний підхід en_US
dc.title Механізм практичної побудови сенсорно збагаченого середовища для дітей раннього віку в умовах родини та закладу освіти en_US
dc.type Article en_US


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto