dc.contributor.author |
Зданевич, Л. В. |
|
dc.contributor.author |
Курило, Олександра Йосипівна |
|
dc.contributor.author |
Попович, Оксана Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-25T07:22:17Z |
|
dc.date.available |
2020-06-25T07:22:17Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6928 |
|
dc.description |
Зданевич Л. В. Розвиток творчого потенціалу майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки / Л. В. Зданевич, О. Й. Курило, О. М. Попович // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». - 2019. - Вип.18, Том 1. - С.187-190 |
en_US |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена одній з актуальних проблем підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти – розвитку творчого потенціалу майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки. Зазначено, що розвиток творчої особистості загалом і вихователя закладу дошкільної освіти зокрема є надзвичайно важливим завданням закладів вищої освіти, оскільки від цього значною мірою залежить розвиток творчої особистості вихованців – дітей дошкільного віку, творче зростання яких можливе у взаємодії з творчим розвитком вихователя. Розкривається сутність таких понять, як особистість, творчість і творчий потенціал особистості. Авторами проведено ґрунтовний аналіз зазначених дефініцій і на цій основі представлено визначення творчого потенціалу майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Творчий потенціал особистості майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти розглядається як внутрішнє джерело активності, здатність до саморозвитку в умовах творчої діяльності у процесі професійної діяльності. Визначено, що формування творчого потенціалу майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти відбувається у процесі оволодіння способами професійної діяльності та механізмами опанування нею задля успішного її виконання. Підвищенню ефективності професійної підготовки фахівців системи дошкільної освіти через створення простору для творчого самовизначення викладачів і студентів, розвитку в них здатності до самовдосконалення, опанування засобами творчого підходу до роботи сприяє педагогічна творчість. Відзначено, що досліджуваний феномен не є сталим показником особистості педагога, а перебуває в постійному русі, формується на основі накопиченого ним творчого і соціального досвіду, психолого-педагогічних і предметних знань, нових ідей, умінь і навичок, що дозволяють знаходити і застосовувати оригінальні рішення, новаторські форми та методи і тим самим удосконалювати виконання своїх професійних функцій. |
en_US |
dc.language.iso |
tr |
en_US |
dc.subject |
творчість |
en_US |
dc.subject |
особистість |
en_US |
dc.subject |
творчий потенціал особистості |
en_US |
dc.subject |
майбутні вихователі закладів дошкільної освіти |
en_US |
dc.subject |
професійна підготовка |
en_US |
dc.title |
Розвиток творчого потенціалу майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |