Репозиторий Dspace

Психологічні умови розвитку самооцінки старшокласників

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Куруц, М.І.
dc.date.accessioned 2020-06-24T13:25:56Z
dc.date.available 2020-06-24T13:25:56Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6919
dc.description Куруц, М. І. Психологічні умови розвитку самооцінки старшокласників [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / М. І. Куруц ; наук.кер. С.Й. Костю. – Мукачево : МДУ, 2019. – 69 с. en_US
dc.description.abstract Мета дипломної роботи полягає у теоретичному розкритті та емпіричному дослідженні психологічних особливостей розвитку самооцінки старшокласників. Для досягнення поставленої мети визначені такі завдання: 1. Проаналізувати роль самооцінки в навчальній діяльності старшого школяра. 2. Розкрити умови розвитку самооцінки старшокласників. 3. Емпірично дослідити психологічні особливості розвитку самооцінки старшокласників. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject психологічні умови en_US
dc.subject розвиток оцінки старшокласників en_US
dc.subject самооцінка en_US
dc.title Психологічні умови розвитку самооцінки старшокласників en_US
dc.type Thesis en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись