Репозиторий Dspace

Swot-аналіз як сучасний інструмент дослідження маркетингової діяльності у сфері культури мистецтва

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Попович, Наталія Михайлівна
dc.date.accessioned 2020-06-22T13:28:37Z
dc.date.available 2020-06-22T13:28:37Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6891
dc.description Попович Н.М. Swot-аналіз як сучасний інструмент дослідження маркетингової діяльності у сфері культури мистецтва / Н.М. Попович // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 травня 2020 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – С. 448-449 en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject swot-аналіз en_US
dc.subject інструмент дослідження маркетингової діяльності en_US
dc.subject сфера культури мистецтва en_US
dc.title Swot-аналіз як сучасний інструмент дослідження маркетингової діяльності у сфері культури мистецтва en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись