Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Карпинець, В. О. | |
dc.date.accessioned | 2020-06-22T09:05:12Z | |
dc.date.available | 2020-06-22T09:05:12Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6870 | |
dc.description | Карпинець В. О. Психологічні аспекти шкільного булінгу [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / В. О. Карпинець ; наук.кер. О.Б. Орос. – Мукачево : МДУ, 2019. – 55 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження: теоретично обґрунтувати те емпірично дослідити психологічні аспекти шкільного булінгу. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати теоретичні засади булінгу у сучасній психологічній літературі; 2. Розкрити психологічні аспекти булінгу серед дітей молодшого шкільного віку; 3. Емпірично дослідити особливості прояву шкільного булінгу серед учнів початкових класів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | шкільний булінг | en_US |
dc.subject | прояви шкільного булінгу | en_US |
dc.subject | формування колективу | en_US |
dc.title | Психологічні аспекти шкільного булінгу | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |