Репозиторий Dspace

Роль профорієнтаційної роботи в школі у формуванні свідомого професійного вибору

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Іванова, В. В.
dc.date.accessioned 2020-06-19T19:53:31Z
dc.date.available 2020-06-19T19:53:31Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6869
dc.description Ісак Н. Е. Роль профорієнтаційної роботи в школі у формуванні свідомого професійного вибору [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / Н. Е. Ісак ; наук.кер. Б.В. Барчі. – Мукачево : МДУ, 2019. – 74 с. en_US
dc.description.abstract Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й емпірично перевірити роль профорієнтаційної роботи у підготовці старшокласників до професійного самовизначення. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати стан проблеми в теорії й практиці профорієнтаційної роботи загальноосвітніх навчальних закладів. 2. Провести емпіричне дослідження та проаналізувати його результати. 3. Скласти рекомендації щодо створення соціальнопсихологічних умов підготовки старшокласників у виборі професії під час профорієнтаційної роботи. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject профорієнтаційна робота en_US
dc.subject школи en_US
dc.subject професійний вибір en_US
dc.title Роль профорієнтаційної роботи в школі у формуванні свідомого професійного вибору en_US
dc.type Thesis en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись