Короткий опис(реферат):
У статті розглядаються наукові підходи до проблеми професійної компетентності майбутніх учителів до формування природознавчої компетентності молодших школярів. Автори описують компоненти готовності: мотиваційний, когнітивний, практичний, комунікативний та вказують на важливості їх комплексного забезпечення.
Суть розробки, основні результати:
Богдан М.В. Компоненти готовності майбутніх вчителів початкової школи до формування природознавчої компетентності молодших школярів / М.В. Богдан, М.І. Кузьма-качур // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип.1(5). – С. 16-20