Репозиторий Dspace

Сучасна концепція профільного навчання

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Барчі, Беата Василівна
dc.contributor.author Мишко, Л.Ю.
dc.date.accessioned 2020-06-12T16:47:36Z
dc.date.available 2020-06-12T16:47:36Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6717
dc.description Барчі Б.В. Сучасна концепція профільного навчання / Б.В. Барчі,Л.Ю. Мишко // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип.1(5). – С. 12-16 en_US
dc.description.abstract У новій концепції під профільним навчанням розуміють «вид диференціації й індивідуалізації навчання, що дає змогу за рахунок змін у структурі, змісті й організації освітнього процесу повніше враховувати інтереси, нахили і здібності учнів, їх можливості, створювати умови для навчання старшокласників відповідно до їхніх освітніх і професійних інтересів і намірів щодо соціального і професійного самовизначення». en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject індивідуальні особливості en_US
dc.subject особистісно-орієнтоване навчання en_US
dc.subject спрямованість особистості en_US
dc.subject модернізація школи en_US
dc.subject профільна школа en_US
dc.subject диференціація en_US
dc.subject допрофільне навчання en_US
dc.title Сучасна концепція профільного навчання en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись