dc.contributor.author |
Барчі, Беата Василівна |
|
dc.contributor.author |
Мишко, Л.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-12T16:47:36Z |
|
dc.date.available |
2020-06-12T16:47:36Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6717 |
|
dc.description |
Барчі Б.В. Сучасна концепція профільного навчання / Б.В. Барчі,Л.Ю. Мишко // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип.1(5). – С. 12-16 |
en_US |
dc.description.abstract |
У новій концепції під профільним навчанням розуміють «вид диференціації й індивідуалізації навчання, що дає змогу за рахунок змін у структурі, змісті й організації освітнього процесу повніше враховувати інтереси, нахили і здібності учнів, їх можливості, створювати умови для навчання старшокласників відповідно до їхніх освітніх і професійних інтересів і намірів щодо соціального і професійного самовизначення». |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
індивідуальні особливості |
en_US |
dc.subject |
особистісно-орієнтоване навчання |
en_US |
dc.subject |
спрямованість особистості |
en_US |
dc.subject |
модернізація школи |
en_US |
dc.subject |
профільна школа |
en_US |
dc.subject |
диференціація |
en_US |
dc.subject |
допрофільне навчання |
en_US |
dc.title |
Сучасна концепція профільного навчання |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |