Zusammenfassung:
В статті охарактеризовано орігамі як вид мистецтва, розкрита його роль на розвиток особистості дітей дошкільного віку. Також проаналізовані наукові дослідження з даної проблеми та розкрита особливість використання роботи з папером в техніці орігамі в процесі конструктивної діяльності з дітьми старшого дошкільного віку в дошкільному закладі.
Beschreibung:
Синичка Є.Б. Використання орігамі в процесі конструктивної діяльності дошкільників / Є.Б. Синичка, А.К. Микуліна // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип.1(5). – С.139-144