Репозиторий Dspace

Формування предметної компетентності майбутніх учителів початкової школи з анатомії та фізіології людини: загальні підходи

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кузьма-Качур, Марія Іванівна
dc.contributor.author Горват, Маріанна Василівна
dc.contributor.author Шелельо, А. В.
dc.date.accessioned 2020-06-10T09:34:44Z
dc.date.available 2020-06-10T09:34:44Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6689
dc.description Кузьма-Качур М. І. Формування предметної компетентності майбутніх учителів початкової школи з анатомії та фізіології людини: загальні підходи / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват, А. В. Шелельо // Міжнародний науковий журнал «Освіта і наука» / ред. кол.: Т. Д. Щербан (гол. ред.); заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова: РВВ МДУ; Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові, 2020. – Вип. 1(28). – С.74-78 en_US
dc.description.abstract У статті наведено теоретичні питання щодо формування предметної компетентності майбутніх учителів початкових класів із анатомії та фізіології людини. Авторами обґрунтовано сучасні підходи до формування предметної компетентності майбутніх учителів із анатомії та фізіології людини в процесі професійної підготовки: системний, синергетичний, компетентнісний та діяльнісний. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject професійна підготовка en_US
dc.subject компетентності з анатомії та фізіології людини майбутнього вчителя початкової школи en_US
dc.title Формування предметної компетентності майбутніх учителів початкової школи з анатомії та фізіології людини: загальні підходи en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись