dc.contributor.author |
Кузьма-Качур, Марія Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Горват, Маріанна Василівна |
|
dc.contributor.author |
Кайс, М. І. |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-10T09:20:56Z |
|
dc.date.available |
2020-06-10T09:20:56Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6688 |
|
dc.description |
Кузьма-Качур М. І. Формування готовності студентів до використання технології ігрової діяльності у процесі навчання молодших школярів / М. І. Кузьма-Качур, М. І. Горват, М. І. Кайс // Міжнародний науковий журнал «Освіта і наука» / ред. кол.: Т. Д. Щербан (гол. ред.); заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова: РВВ МДУ; Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові, 2020. – Вип. 1(28). – С.69-74 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розкрито особливості підходу до вирішення проблеми формування готовності майбутніх вчителів щодо застосування ігрової технології на уроках у початковій школі. З’ясовано сутність ігрової технології та визначено перелік професійно важливих якостей педагога щодо застосування дидактичних ігор. Запропоновано і описано модель формування готовності майбутніх учителів початкових класів до використання технологій ігрової діяльності в освітньому процесі початкової школи. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
професійна підготовка |
en_US |
dc.subject |
готовність |
en_US |
dc.subject |
технологія ігрової діяльності |
en_US |
dc.subject |
дидактична гра |
en_US |
dc.subject |
компоненти готовності |
en_US |
dc.title |
Формування готовності студентів до використання технології ігрової діяльності у процесі навчання молодших школярів |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |