DSpace Repository

До проблеми лінгвистичної обдарованості бакалаврів-філологів

Show simple item record

dc.contributor.author Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна
dc.contributor.author Кончович, Катерина Тиберіївна
dc.contributor.author Мартин, Наталя Володимирівна
dc.date.accessioned 2020-05-22T09:37:12Z
dc.date.available 2020-05-22T09:37:12Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6487
dc.description Липчанко-Ковачик О. В. До проблеми лінгвистичної обдарованості бакалаврів-філологів / О. В. Липчанко-Ковачик, К. Т. Кончович, Н. В. Мартин // Інноваційна педагогіка. - Випуск 22. Т. 2. 2020р. - С. 100-103 en_US
dc.description.abstract Стаття розкриває сутність і значущість лінгвістичної обдарованості та специфіку її формування у бакалаврів-філологів. Упродовж більш як столітнього періоду навчання обдарованих завжди перебувало у центрі уваги багатьох теоретиків і практиків. За цей час вирізнялися етапи підвищеного інтересу до цієї проблеми та пошуку нових шляхів вирішення назрілих питань в обґрунтуванні сутності обдарованості та визначенні її структурних компонентів. Перед сучасною вищою школою постало завдання максимального розкриття і розвитку потенціалу кожної особистості, формування молодої людини як суб’єкта соціального та професійного життя, підготовки її до самовдосконалення, самовизначення та самореалізації. Ці завдання актуалізують проблему спеціальної підготовки вчителя до роботи з обдарованими дітьми як напряму професійної підготовки майбутнього вчителя та післядипломної освіти педагогів. Саме тому велика увага приділяється вдосконаленню педагогічної майстерності та розвитку педагогічної обдарованості кожного педагога. Це спонукало педагогів і психологів до формування визначень лінгвістичної обдарованості, побудови її структури і, як наслідок, обґрунтування теорії та практики навчання лінгвістично обдарованих учнів і студентів завдяки такій орієнтації навчального процесу (колективній комунікативній діяльності студентів у навчальному процесі та створенні ситуацій успіху; формуванні суб’єкт-суб’єктних відносин між викладачем і студентом у процесі навчання, систематичному іншомовному спілкуванні в підсистемах «студент – викладач», «студент – студент», «студент – учень», «викладач – викладач», а також із носіями іноземної мови у типових сферах побутової діяльності та комунікативних ситуаціях, спрямованих на міжкультурну комунікацію; організації навчального процесу студентів у єдності аудиторних і позааудиторних занять з орієнтацією на активну самостійну роботу студентів з іноземної мови) уможливлює створення іншомовного комунікативного середовища, що сприяє формуванню лінгвістичної обдарованості бакалаврів-філологів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject обдарованість en_US
dc.subject лінгвістична обдарованість en_US
dc.subject мотивованість en_US
dc.subject лінгвістичні уміння en_US
dc.subject діагностика en_US
dc.title До проблеми лінгвистичної обдарованості бакалаврів-філологів en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account