dc.contributor.author |
Шутка, Наталія Сергіївна |
|
dc.contributor.author |
Вагерич, Наталія Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-18T21:41:53Z |
|
dc.date.available |
2020-05-18T21:41:53Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6433 |
|
dc.description |
Шутка (Вагерич) Н. С. Формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до діалогічної взаємодії [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / Н. С. Шутка (Вегерич); наук.кер. Г. В. Товканець. - Мукачево: МДУ, 2019. – 108с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дипломної роботи: обгрунтувати педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкової школи до діалогічної взаємодії. Відповідно до предмета й мети дослідження сформульовано комплекс завдань:
1. Здійснити бібліографічний аналіз проблеми формування готовності до діалогічної взаємодії майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки.
2. Визначити сутність і значення діалогічної взаємодії у системі професійнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя початкової школи.
3. Схарактеризувати педагогічні умови формування готовності до діалогічної взаємодії майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки.
4. Експериментально перевірити ефективність змодельованої системи формування готовності до діалогічної взаємодії майбутніх педагогів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
готовность майбутнього вчителя |
en_US |
dc.subject |
початкова школа |
en_US |
dc.subject |
діалогічна взаємодія |
en_US |
dc.title |
Формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до діалогічної взаємодії |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |