DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до діалогічної взаємодії

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Шутка, Наталія Сергіївна
dc.contributor.author Вагерич, Наталія Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-05-18T21:41:53Z
dc.date.available 2020-05-18T21:41:53Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6433
dc.description Шутка (Вагерич) Н. С. Формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до діалогічної взаємодії [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / Н. С. Шутка (Вегерич); наук.кер. Г. В. Товканець. - Мукачево: МДУ, 2019. – 108с. en_US
dc.description.abstract Мета дипломної роботи: обгрунтувати педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкової школи до діалогічної взаємодії. Відповідно до предмета й мети дослідження сформульовано комплекс завдань: 1. Здійснити бібліографічний аналіз проблеми формування готовності до діалогічної взаємодії майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки. 2. Визначити сутність і значення діалогічної взаємодії у системі професійнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. 3. Схарактеризувати педагогічні умови формування готовності до діалогічної взаємодії майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки. 4. Експериментально перевірити ефективність змодельованої системи формування готовності до діалогічної взаємодії майбутніх педагогів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject готовность майбутнього вчителя en_US
dc.subject початкова школа en_US
dc.subject діалогічна взаємодія en_US
dc.title Формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до діалогічної взаємодії en_US
dc.type Thesis en_US


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto