Короткий опис(реферат):
Мета дипломної роботи: обгрунтувати педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкової школи до діалогічної взаємодії. Відповідно до предмета й мети дослідження сформульовано комплекс завдань:
1. Здійснити бібліографічний аналіз проблеми формування готовності до діалогічної взаємодії майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки.
2. Визначити сутність і значення діалогічної взаємодії у системі професійнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя початкової школи.
3. Схарактеризувати педагогічні умови формування готовності до діалогічної взаємодії майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки.
4. Експериментально перевірити ефективність змодельованої системи формування готовності до діалогічної взаємодії майбутніх педагогів.
Суть розробки, основні результати:
Шутка (Вагерич) Н. С. Формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до діалогічної взаємодії [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / Н. С. Шутка (Вегерич); наук.кер. Г. В. Товканець. - Мукачево: МДУ, 2019. – 108с.