Короткий опис(реферат):
Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкових класів до інтерактивного навчання молодших школярів. Для досягнення поставленої мети визначено такі завдання:
1) розкрити сутність інтерактивного навчання як особливої моделі педагогічної взаємодії;
2) окреслити вимоги до вчителя у процесі інтерактивного навчання молодших школярів;
3) виявити компоненти, критерії, показники і рівні готовності майбутніх педагогів до застосування інтерактивних технологій, апробувати методику діагностики цієї готовності;
4) експериментально перевірити ефективність педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкових класів до інтерактивного навчання молодших школярів.
Суть розробки, основні результати:
Шумаєва Г. І. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до інтерактивного навчання молодших школярів [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / Г. І. Шумаєва; наук.кер. Т. І. Молнар. - Мукачево: МДУ, 2019. – 82с.