dc.contributor.author |
Чорей, Ірина Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-15T19:57:24Z |
|
dc.date.available |
2020-05-15T19:57:24Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6410 |
|
dc.description |
Чорей І. В. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до організації навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 8.01010201 "Початкова освіта" / І. В. Чорей; наук.кер. С. Г. Гавришко. - Мукачево: МДУ, 2019. – 72с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження полягає у визначенні змісту, форм та методів підготовки майбутніх вчителів початкової школи до організації навчальновиховної роботи з гіперактивними учнями.
Для реалізації мети дипломної роботи нами сформульовані наступні завдання:
1. Розкрити сутність синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю та особливості його подолання в учнів молодшого шкільного віку.
2. Проаналізувати стан професійної готовності майбутніх вчителів початкової школи до організації навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями молодшого шкільного віку.
3. Проаналізувати критерії, показники та рівні готовності майбутніх
вчителів початкової школи до організації навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями молодшого шкільного віку.
4. Визначити зміст, форми та методи підготовки майбутніх вчителів початкової школи до організації навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
підготовка майбутнього вчителя |
en_US |
dc.subject |
початкова школа |
en_US |
dc.subject |
навчально-виховна робота |
en_US |
dc.subject |
гіперактивні учні |
en_US |
dc.title |
Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до організації навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |