Короткий опис(реферат):
Мета дослідження полягає у визначенні змісту, форм та методів підготовки майбутніх вчителів початкової школи до організації навчальновиховної роботи з гіперактивними учнями.
Для реалізації мети дипломної роботи нами сформульовані наступні завдання:
1. Розкрити сутність синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю та особливості його подолання в учнів молодшого шкільного віку.
2. Проаналізувати стан професійної готовності майбутніх вчителів початкової школи до організації навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями молодшого шкільного віку.
3. Проаналізувати критерії, показники та рівні готовності майбутніх
вчителів початкової школи до організації навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями молодшого шкільного віку.
4. Визначити зміст, форми та методи підготовки майбутніх вчителів початкової школи до організації навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями.
Суть розробки, основні результати:
Чорей І. В. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до організації навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 8.01010201 "Початкова освіта" / І. В. Чорей; наук.кер. С. Г. Гавришко. - Мукачево: МДУ, 2019. – 72с.