Короткий опис(реферат):
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність педагогічних умов підготовки майбутніх учителів до реалізації мовно-літературної освітньої галузі. Відповідно до мети визначено основні завдання дослідження:
1. Проаналізувати теорію та практику підготовки майбутніх учителів початкових класів і науково обґрунтувати сутність і структуру базових понять дослідження.
2. Здійснити порівняльний аналіз змісту мовно-літературної освітньої галузі чинних Державного стандарту початкової освіти та Типових освітніх програм.
3. Визначити критерії та показники готовності майбутніх учителів початкової школи до проведення уроків мовно-літературної галузі на сучасному етапі становлення Нової української школи.
4. Визначити педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя початкових класів до реалізації мети мовно-літературної освітньої галузі та розкрити хід дослідно-експериментальної роботи та експериментально перевірити їх результативність.
Суть розробки, основні результати:
Чекан К. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до реалізації мовно-літературної освітньої галузі [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / К. В. Чекан; наук.кер. О. М. Фенцик. - Мукачево: МДУ, 2019. – 117с.