Репозиторий Dspace

Розвиток здібностей вчителя до навчального спілкування за допомогою дидактичних технологій

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Щербан, Тетяна Дмитрівна
dc.date.accessioned 2007-07-19T11:24:55Z
dc.date.available 2007-07-19T11:24:55Z
dc.date.issued 2014-11-20
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/63
dc.description.abstract Оптимізація навчального спілкування з метою стимулювання актуальних і потенційних можливостей особистості як суб’єкта власної життєтворчості належить до пріоритетних напрямів сучасного етапу розвитку педагогічної психології. Під час розгляду проблеми спілкування ставилася мета, спираючись на загальні методологічні принципи, узагальнити і типізувати безліч розробок, проаналізувати соціальні процеси і явища комунікації (спілкування). Показово, що навчальне спілкування, у якому реалізуються здатності вчителя до взаємин з учнями, має на меті актуалізацію відношень - перетворення потенційного в кожній людині в актуальне і що використається як надбання культури. Особливу роль у цьому процесі відіграють інноваційні педагогічні технології, які не тільки сприяють успішному засвоєнню учнем навчальної інформації, але і розвивають у вчителя здібності до навчального спілкування. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ en_US
dc.title Розвиток здібностей вчителя до навчального спілкування за допомогою дидактичних технологій en_US
dc.type Thesis en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись