dc.description.abstract |
Оптимізація навчального спілкування з метою стимулювання актуальних і потенційних
можливостей особистості як суб’єкта власної життєтворчості належить до
пріоритетних напрямів сучасного етапу розвитку педагогічної психології. Під час розгляду
проблеми спілкування ставилася мета, спираючись на загальні методологічні
принципи, узагальнити і типізувати безліч розробок, проаналізувати соціальні процеси
і явища комунікації (спілкування). Показово, що навчальне спілкування, у якому
реалізуються здатності вчителя до взаємин з учнями, має на меті актуалізацію відношень
- перетворення потенційного в кожній людині в актуальне і що використається
як надбання культури. Особливу роль у цьому процесі відіграють інноваційні педагогічні
технології, які не тільки сприяють успішному засвоєнню учнем навчальної
інформації, але і розвивають у вчителя здібності до навчального спілкування. |
en_US |