Короткий опис(реферат):
Мета дослідження: на основі аналізу сутності та структури екологічної компетентності особистості теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови формування екологічної компетентності молодших школярів у процесі просвітницької діяльності. Відповідно до мети визначено завдання дослідження:
1. З’ясувати стан розробленості проблеми у психолого-педагогічній теорії та практиці; уточнити сутність і структуру поняття «екологічна компетентність учнів».
2. Схарактеризувати компоненти, критерії, показники та типи екологічної
компетентності учнів початкової школи.
3. Дослідити стан і особливості сформованості екологічної компетентності учнів початкової школи.
4. Теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови формування екологічної компетентності учнів початкової школи у процесі просвітницької діяльності.
Суть розробки, основні результати:
Федько Т. Р. Формування екологічної компетентності молодших школярів у процесі просвітницької діяльності [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 8.010101 "Початкова освіта" / Т. Р. Федько; наук.кер. М. В. Горват. - Мукачево: МДУ, 2019. – 105с.