dc.contributor.author |
Туряниця, Вікторія Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-14T14:18:10Z |
|
dc.date.available |
2020-05-14T14:18:10Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6392 |
|
dc.description |
Туряниця В. В. Формування етичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / В. В. Туряниця; наук.кер. Г. В. Товканець. - Мукачево: МДУ, 2019. – 83с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні формування етичної компетентності майбутніх учителів початкової школи та експериментальній перевірці ефективності педагогічних умов її функціонування.
Відповідно до предмета, мети й гіпотези дослідження сформульовано комплекс завдань:
1. Здійснити бібліографічний аналіз розвитку етико-педагогічних ідей і проблеми етичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в історії вітчизняної та зарубіжної педагогічної думки.
2 Вивчити стан процесу етичної підготовки вчителів початкової школи у
чинній системі професійно-педагогічної підготовки.
3. Виявити основні чинники та педагогічні умови формування етичної компетентності педагогів і проаналізувати їх дію на професійне становлення майбутніх вчителів початкових класів.
4. Експериментально перевірити ефективність змодельованої системи формування етичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
етична компетентність |
en_US |
dc.subject |
майбутній вчитель |
en_US |
dc.subject |
початкові школи |
en_US |
dc.subject |
професійні підготовки |
en_US |
dc.title |
Формування етичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |