Zusammenfassung:
Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні формування етичної компетентності майбутніх учителів початкової школи та експериментальній перевірці ефективності педагогічних умов її функціонування.
Відповідно до предмета, мети й гіпотези дослідження сформульовано комплекс завдань:
1. Здійснити бібліографічний аналіз розвитку етико-педагогічних ідей і проблеми етичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в історії вітчизняної та зарубіжної педагогічної думки.
2 Вивчити стан процесу етичної підготовки вчителів початкової школи у
чинній системі професійно-педагогічної підготовки.
3. Виявити основні чинники та педагогічні умови формування етичної компетентності педагогів і проаналізувати їх дію на професійне становлення майбутніх вчителів початкових класів.
4. Експериментально перевірити ефективність змодельованої системи формування етичної компетентності майбутніх учителів початкових класів.
Beschreibung:
Туряниця В. В. Формування етичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / В. В. Туряниця; наук.кер. Г. В. Товканець. - Мукачево: МДУ, 2019. – 83с.