00 DSpace/Manakin Repository

Методичні підходи до формування навчального середовища у початковій школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Товт, Вікторія Михайлівна
dc.date.accessioned 2020-05-13T11:15:35Z
dc.date.available 2020-05-13T11:15:35Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6358
dc.description Товт В. М. Методичні підходи до формування навчального середовища у початковій школі [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / В. М. Товт; наук.кер. Т. І. Бондар. - Мукачево: МДУ, 2019. – 74с. en_US
dc.description.abstract Мета дослідження полягає в обґрунтуванні методичних аспектів підготовки вчителя початкової школи до моделювання навчального середовища. Для досягнення мети дослідження сформульовано такі завдання: - розкрити проблему формування та розвитку освітнього середовища сучасного закладу освіти; - обґрунтувати актуальність поглядів В.Сухомлинського щодо особистісно-орієнтованого освітнього середовища початкової школи; - систематизувати вимоги до безпечного освітнього середовища сучасної школи; - схарактеризувати особливості моделювання навчального середовища сучасної початкової школи та визначити й обґрунтувати методичні аспекти підготовки педагога до моделювання навчального середовища для учнів початкових класів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject методичні підходи en_US
dc.subject навчальне середовище en_US
dc.subject початкова школа en_US
dc.title Методичні підходи до формування навчального середовища у початковій школі en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу