00 DSpace/Manakin Repository

Розвиток пізнавальної активності дітей дошкільного віку у спілкуванні з вихователем

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тиглі, Катерина Ярославівна
dc.date.accessioned 2020-05-13T09:06:30Z
dc.date.available 2020-05-13T09:06:30Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6357
dc.description Тиглі К. Я. Розвиток пізнавальної активності дітей дошкільного віку у спілкуванні з вихователем [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / К. Я. Тиглі; наук.кер. Н. І. Черепаня – Мукачево : МДУ, 2019. – 82с. en_US
dc.description.abstract Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальному вивченні психологічних особливостей розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку в залежності від стилю спілкування вихователя з ними. Предмет дослідження - психологічні особливості розвитку пізнавальної активності дітей-дошкільників у спілкуванні з вихователем. Для досягнення мети дослідження були поставлені та послідовно розв’язані такі завдання: 1. Здійснити теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми пізнавальної активності особистості та особливостей її розвитку в дошкільному віці. 2. Визначити критерії та показники розвитку пізнавальної активності дітей молодшого та старшого дошкільного віку. 3. Експериментально перевірити вплив стилю спілкування вихователів з дітьми дошкільного віку на прояви їх пізнавальної активності. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject пізнавальна активность дітей en_US
dc.subject дошкільний вік en_US
dc.subject спілкування з вихователем en_US
dc.title Розвиток пізнавальної активності дітей дошкільного віку у спілкуванні з вихователем en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу