Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тиглі, Катерина Ярославівна | |
dc.date.accessioned | 2020-05-13T09:06:30Z | |
dc.date.available | 2020-05-13T09:06:30Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6357 | |
dc.description | Тиглі К. Я. Розвиток пізнавальної активності дітей дошкільного віку у спілкуванні з вихователем [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / К. Я. Тиглі; наук.кер. Н. І. Черепаня – Мукачево : МДУ, 2019. – 82с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальному вивченні психологічних особливостей розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку в залежності від стилю спілкування вихователя з ними. Предмет дослідження - психологічні особливості розвитку пізнавальної активності дітей-дошкільників у спілкуванні з вихователем. Для досягнення мети дослідження були поставлені та послідовно розв’язані такі завдання: 1. Здійснити теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми пізнавальної активності особистості та особливостей її розвитку в дошкільному віці. 2. Визначити критерії та показники розвитку пізнавальної активності дітей молодшого та старшого дошкільного віку. 3. Експериментально перевірити вплив стилю спілкування вихователів з дітьми дошкільного віку на прояви їх пізнавальної активності. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | пізнавальна активность дітей | en_US |
dc.subject | дошкільний вік | en_US |
dc.subject | спілкування з вихователем | en_US |
dc.title | Розвиток пізнавальної активності дітей дошкільного віку у спілкуванні з вихователем | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |