dc.contributor.author |
Тиглі, Катерина Ярославівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-13T09:06:30Z |
|
dc.date.available |
2020-05-13T09:06:30Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6357 |
|
dc.description |
Тиглі К. Я. Розвиток пізнавальної активності дітей дошкільного віку у спілкуванні з вихователем [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / К. Я. Тиглі; наук.кер. Н. І. Черепаня – Мукачево : МДУ, 2019. – 82с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальному вивченні психологічних особливостей розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку в залежності від стилю спілкування вихователя з ними. Предмет дослідження - психологічні особливості розвитку пізнавальної активності дітей-дошкільників у спілкуванні з вихователем.
Для досягнення мети дослідження були поставлені та послідовно розв’язані такі завдання:
1. Здійснити теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми пізнавальної активності особистості та особливостей її розвитку в дошкільному віці.
2. Визначити критерії та показники розвитку пізнавальної активності дітей молодшого та старшого дошкільного віку.
3. Експериментально перевірити вплив стилю спілкування вихователів з дітьми дошкільного віку на прояви їх пізнавальної активності. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
пізнавальна активность дітей |
en_US |
dc.subject |
дошкільний вік |
en_US |
dc.subject |
спілкування з вихователем |
en_US |
dc.title |
Розвиток пізнавальної активності дітей дошкільного віку у спілкуванні з вихователем |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |