Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Староста, Вікторія Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2020-05-12T16:44:48Z | |
dc.date.available | 2020-05-12T16:44:48Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6333 | |
dc.description | Староста В. В. Формування у майбутніх вчителів початквої школи здатності до професійного саморозвитку у процесі вивчення дисциплін математичного спрямування [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / В. В. Староста; наук.кер. О. М. Ліба. - Мукачево: МДУ, 2019. – 89с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці методики формування здатності до професійного саморозвитку в майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення дисциплін математичного спрямування. Відповідно до поставленої мети визначено такі завдання дослідження: 1.Визначити сутність і теоретичні засади формування здатності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи. 2.Розкрити методичний інструментарій формування здатності до саморозвитку вчителя початкової школи у процесі навчання математики. 3.З’ясувати організаційно-педагогічні умови, критерії, показники та рівні сформованості здатності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи. 4.Здійснити експериментальну перевірку ефективності організаційно-педагогічних умов формування професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі | en_US |
dc.subject | початква школа | en_US |
dc.subject | саморозвиток | en_US |
dc.subject | вивчення дисциплін | en_US |
dc.subject | математичне спрямування | en_US |
dc.title | Формування у майбутніх вчителів початквої школи здатності до професійного саморозвитку у процесі вивчення дисциплін математичного спрямування | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |