dc.contributor.author |
Староста, Вікторія Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-12T16:44:48Z |
|
dc.date.available |
2020-05-12T16:44:48Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6333 |
|
dc.description |
Староста В. В. Формування у майбутніх вчителів початквої школи здатності до професійного саморозвитку у процесі вивчення дисциплін математичного спрямування [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / В. В. Староста; наук.кер. О. М. Ліба. - Мукачево: МДУ, 2019. – 89с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці методики формування здатності до професійного саморозвитку в майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення дисциплін математичного спрямування. Відповідно до поставленої мети визначено такі завдання дослідження:
1.Визначити сутність і теоретичні засади формування здатності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи.
2.Розкрити методичний інструментарій формування здатності до саморозвитку вчителя початкової школи у процесі навчання математики.
3.З’ясувати організаційно-педагогічні умови, критерії,
показники та рівні сформованості здатності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи.
4.Здійснити експериментальну перевірку ефективності організаційно-педагогічних умов формування професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
майбутні вчителі |
en_US |
dc.subject |
початква школа |
en_US |
dc.subject |
саморозвиток |
en_US |
dc.subject |
вивчення дисциплін |
en_US |
dc.subject |
математичне спрямування |
en_US |
dc.title |
Формування у майбутніх вчителів початквої школи здатності до професійного саморозвитку у процесі вивчення дисциплін математичного спрямування |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |