Abstract:
Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці методики формування здатності до професійного саморозвитку в майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення дисциплін математичного спрямування. Відповідно до поставленої мети визначено такі завдання дослідження:
1.Визначити сутність і теоретичні засади формування здатності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи.
2.Розкрити методичний інструментарій формування здатності до саморозвитку вчителя початкової школи у процесі навчання математики.
3.З’ясувати організаційно-педагогічні умови, критерії,
показники та рівні сформованості здатності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи.
4.Здійснити експериментальну перевірку ефективності організаційно-педагогічних умов формування професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи.
Description:
Староста В. В. Формування у майбутніх вчителів початквої школи здатності до професійного саморозвитку у процесі вивчення дисциплін математичного спрямування [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / В. В. Староста; наук.кер. О. М. Ліба. - Мукачево: МДУ, 2019. – 89с.