Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Савчук, Марина Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2020-05-12T14:00:41Z | |
dc.date.available | 2020-05-12T14:00:41Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6324 | |
dc.description | Савчук М. М. Педагогічні умови формування у дітей 6 – 7 років довірливого ставлення до дорослих [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 8.010101 "Початкова освіта" / М. М. Савчук; наук.кер. М. В.Горват. - Мукачево: МДУ, 2019. – 106с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження – на основі аналізу наукових джерел з проблеми довіри як базової потреби людини теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність педагогічних умов та методів формування у дітей молодшого шкільного віку довірливого ставлення до дорослих. Завдання дослідження: 1. Шляхом теоретичного аналізу обґрунтувати феноменологію і розкрити сутність та структуру довірливого ставлення молодших школярів до дорослих. 2. Встановити чинники впливу на формування у дітей 6-7 років довірливого ставлення до дорослих. 3. Визначити педагогічні умови та доцільні методи формування у дітей молодшого шкільного віку довірливого ставлення до дорослих у сім’ї і навчальному закладі, експериментально перевірити їх ефективність. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | довірливе ставлення | en_US |
dc.subject | педагогічні умови | en_US |
dc.subject | діти | en_US |
dc.subject | навчальний заклад | en_US |
dc.title | Педагогічні умови формування у дітей 6 – 7 років довірливого ставлення до дорослих | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |