00 DSpace/Manakin Repository

Педагогічні умови формування у дітей 6 – 7 років довірливого ставлення до дорослих

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савчук, Марина Михайлівна
dc.date.accessioned 2020-05-12T14:00:41Z
dc.date.available 2020-05-12T14:00:41Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6324
dc.description Савчук М. М. Педагогічні умови формування у дітей 6 – 7 років довірливого ставлення до дорослих [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 8.010101 "Початкова освіта" / М. М. Савчук; наук.кер. М. В.Горват. - Мукачево: МДУ, 2019. – 106с. en_US
dc.description.abstract Мета дослідження – на основі аналізу наукових джерел з проблеми довіри як базової потреби людини теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність педагогічних умов та методів формування у дітей молодшого шкільного віку довірливого ставлення до дорослих. Завдання дослідження: 1. Шляхом теоретичного аналізу обґрунтувати феноменологію і розкрити сутність та структуру довірливого ставлення молодших школярів до дорослих. 2. Встановити чинники впливу на формування у дітей 6-7 років довірливого ставлення до дорослих. 3. Визначити педагогічні умови та доцільні методи формування у дітей молодшого шкільного віку довірливого ставлення до дорослих у сім’ї і навчальному закладі, експериментально перевірити їх ефективність. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject довірливе ставлення en_US
dc.subject педагогічні умови en_US
dc.subject діти en_US
dc.subject навчальний заклад en_US
dc.title Педагогічні умови формування у дітей 6 – 7 років довірливого ставлення до дорослих en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу