dc.contributor.author |
Савчук, Марина Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-12T14:00:41Z |
|
dc.date.available |
2020-05-12T14:00:41Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6324 |
|
dc.description |
Савчук М. М. Педагогічні умови формування у дітей 6 – 7 років довірливого ставлення до дорослих [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 8.010101 "Початкова освіта" / М. М. Савчук; наук.кер. М. В.Горват. - Мукачево: МДУ, 2019. – 106с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження – на основі аналізу наукових джерел з проблеми довіри як базової потреби людини теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність педагогічних умов та методів формування у дітей молодшого шкільного віку довірливого ставлення до дорослих.
Завдання дослідження:
1. Шляхом теоретичного аналізу обґрунтувати феноменологію і розкрити сутність та структуру довірливого ставлення молодших школярів до дорослих. 2. Встановити чинники впливу на формування у дітей 6-7 років довірливого ставлення до дорослих.
3. Визначити педагогічні умови та доцільні методи формування у дітей молодшого шкільного віку довірливого ставлення до дорослих у сім’ї і навчальному закладі, експериментально перевірити їх ефективність. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
довірливе ставлення |
en_US |
dc.subject |
педагогічні умови |
en_US |
dc.subject |
діти |
en_US |
dc.subject |
навчальний заклад |
en_US |
dc.title |
Педагогічні умови формування у дітей 6 – 7 років довірливого ставлення до дорослих |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |