dc.contributor.author |
Рябець, Діана Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-12T13:21:08Z |
|
dc.date.available |
2020-05-12T13:21:08Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6322 |
|
dc.description |
Рябець Д. В. Формування дослідницької компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / Д. В. Рябець; наук.кер. Т. І. Молнар. - Мукачево: МДУ, 2019. – 83с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження – обґрунтувати модель формування дослідницької компетентності майбутніх учителів початкової школи та експериментально перевірити її ефективність.
Для досягнення мети передбачалося виконання наступних завдань:
1) здійснити аналіз поняття «дослідницька компетентність» у психолого-педагогічній літературі;
2) визначити структуру дослідницької компетентності;
3) обґрунтувати систему діагностики рівнів сформованості
дослідницької компетентності майбутніх учителів початкової школи;
4) експериментально перевірити ефективність моделі формування дослідницької компетентності студентів |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
компетентністьі майбутніх учителів |
en_US |
dc.subject |
початкова школа |
en_US |
dc.subject |
фахові підготовки |
en_US |
dc.title |
Формування дослідницької компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |