Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Роман, Андріана Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2020-05-12T13:13:27Z | |
dc.date.available | 2020-05-12T13:13:27Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6321 | |
dc.description | Роман А. В. Дидактичні умови формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / А. В. Роман; наук.кер. М. В. Горват. - Мукачево: МДУ, 2019. – 93с. | en_US |
dc.description.abstract | Метою дослідження є визначення й теоретичне обґрунтування дидактичних умов, що сприяють формуванню самооцінки молодших школярів у процесі навчання. Відповідно до мети визначені такі завдання дослідження: 1. Розкрити на основі вивчення й аналізу філософської і психологопедагогічної літератури теоретичні підходи до аналізу самооцінки. 2. З’ясувати можливості спільної навчальної діяльності у формуванні самооцінки молодших школярів. 3. Визначити та обґрунтувати дидактичні умови, що сприяють формуванню самооцінки молодших школярів у процесі їхнього навчання. 4. Експериментально перевірити вплив визначених дидактичних умов на процес формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | дидактичні умови | en_US |
dc.subject | формування самооцінки | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | навчання | en_US |
dc.title | Дидактичні умови формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |