dc.contributor.author |
Роман, Андріана Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-12T13:13:27Z |
|
dc.date.available |
2020-05-12T13:13:27Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6321 |
|
dc.description |
Роман А. В. Дидактичні умови формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / А. В. Роман; наук.кер. М. В. Горват. - Мукачево: МДУ, 2019. – 93с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Метою дослідження є визначення й теоретичне обґрунтування дидактичних умов, що сприяють формуванню самооцінки молодших школярів у процесі навчання.
Відповідно до мети визначені такі завдання дослідження:
1. Розкрити на основі вивчення й аналізу філософської і психологопедагогічної літератури теоретичні підходи до аналізу самооцінки.
2. З’ясувати можливості спільної навчальної діяльності у формуванні самооцінки молодших школярів.
3. Визначити та обґрунтувати дидактичні умови, що сприяють формуванню самооцінки молодших школярів у процесі їхнього навчання.
4. Експериментально перевірити вплив визначених дидактичних умов на процес формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
дидактичні умови |
en_US |
dc.subject |
формування самооцінки |
en_US |
dc.subject |
молодші школярі |
en_US |
dc.subject |
навчання |
en_US |
dc.title |
Дидактичні умови формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |